niedziela, 28 maja 2017

Podziękowania dla Gości Weselnych

Ostatnio natrafiłam w internecie na temat podziękowań dla Gości. Początkowo nie chciałam nic takiego organizować ani robić, ewentualnie myślałam o jakimś zdjęciu naszym z datą ślubu w ramach podziękowań. Wahałam się w tej kwestii ponieważ jest to nowa moda weselna i często nie trafiona. Z drugiej strony miło jest coś otrzymać, zawsze. A goście czują się w tym dniu także ważni i będą się cieszyć, że pomyśleliśmy i o nich. Oczywiście mimo tego otrzymają jeszcze standardowo ciasta :)


I tak zaczęłam wgłębiać się w to i oglądać różne cuda - drobiazgi dla gości , zapragnęłam też coś wybrać :)


Początkowo od razu wpadł mi pomysł z lizakami, super się prezentują :)
Na tej stronce znalazłam super lizaki, fajnie zrobione i zapakowane :D Po prostu rewelacja :)
Naprawdę wybór ogromny i w kolorystyce i kształcie. 
Po za tym cena nie jest wygórowana, a w końcu ma to być miły i drobny gest w ramach podziękowania za przybycie.




Innym pomysłem były personalizowanie lizaki czy pierniczki. Lecz one jakoś do mnie nie przemawiały. Chociaż jest to też fajny pomysł, jednak nie dla mnie :) Tak samo jak słoiczki z miodem i wg mnie też spory koszt takiego upominku jest.












 



 Wpadł mi między oczy także pomysł z długopisami z datą naszego ślubu i imionami. I już na chwilę zatrzymałam się przy nim gdyż też mi się spodobał. Lizaki odeszły  w niepamięć ...http://allegro.pl/metalowe-dlugopisy-cosmo-dlugopis-grawer-50-szt-i6772796187.htmlTutaj na allegro znalazłam super długopisy w atrakcyjnej cenie , spodobały mi się naprawdę  
bardzo, bardzo !





Naprawdę w internecie jest wiele pomysłów na podziękowania więc moje poszukiwania trwały nadal, choć mam na oku już te długopisy. I tu zaskoczenie, teraz na 100 % wiem, że najbardziej mi się spodobały magnesy na lodówkę. I nawet już znalazłam stronkę na której jest naprawdę spory wybór kształtu, napisów, animacji na nim, nawet magnesy można zamówić ze zdjęciem Pary Młodej. Super także, wyglądają drewniane :D http://allegro.pl/showitem/description/6259364451.html - Tutaj właśnie strona z której mam zamiar zamówić magnesy i wybrać projekt.http://allegro.pl/magnes-na-lodowke-podziekowanie-gosci-slub-wesele-i6797980824.html a Tu link do drewnianych magnesów , które też wyglądają ładnie i są jeszcze w mojej kwestii rozważań :) 






 

 
 


W dzisiejszym poście wykorzystałam wiele zdjęć z wyszukiwarki google, w której szukam w większości takich rzeczy. Niektóre ze zdjęć także są skopiowane ze stron do których linki zamieściłam w poście. Mam nadzieję, że nie uraziłam nikogo tym i proszę odbierać to jako reklamę :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz